keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Gourmet kokki..

..Vai miten se kirjotetaan?
Meillä oli leivontaa, jossa tehtiin tollainen kasvispiirakka. Siihen tuli parsakaalia, purjoa, porkkanaa ja paprikaa. Sitten joku sellanen munamaito ja pohja..
Sitä munamaitoo sai maustaa jollai suolalla jos halusi. No, mä päätin laitella vähän muutakin: chiliä 1/2 dl ja tacomaustetta ja aromisuolaa. Oli oikein herkullinen piirakka, jota kukaan ei pystytnyt syömään...

Hissantunnilta jäi taas muutama keskustelu mieleen:(oppilas aloittaa)
"Mä olen ******* oikee käsi"
"Okei, mutta minä en halua tietää mitä se oikeakäsi tekee"
"Okksä noin pervo?!"
Ja toinen:(ope aloittaa)
"Emilia, mitä tunteita kuva sinussa herättää?"
"Aika tylsä.."
"Mitenniin tylsä? Tämähän on sodassa otettu valokuva"
"Ai onkse valokuva, mä luulin että se on maalaus"
"Kyllä se on valokuva"
"Oliks sillon muka kameroita.."

Että näin...Mitään muuta ihmeellistä ei tänään ole tapahtunut. Huomenna menen yhdelle Veeralle ja jokupäivä varmaan taas Julia meille tai mä Julialle...
Ainiin, käytiin maanantaina Julian kaa kirjastossa, mä lainasin viisi kirjaa:
Dracula
Veren Imussa
Langennut Enkeli
Haamujen Talo
Käärmeen Lumooja
Nyt luen sitä Langennut Enkeli kirjaa, ja se on tositositosi hyvä ja hauska.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti