perjantai 12. lokakuuta 2012

i´m not dead

Joo, mulla on ollut tällainen pienimuotoinen postaustauko kun tää bloggeri ei ole kyennyt yhteistyöhön mun kanssani ja valittelee et kuvanlataus kiintiö on täynnä ja niinhän se onkin.
Mä en saa kuvii ladattua kun vaan Picasan kautta ja banneria mä en saa laitettua ollenkaan, joten saatte tyytyä tollaseen mustaan pönöön...
Ja noita leveyksiä mä säädä sitten kotona, kun nyt en täällä koulussa oikein pysty. Uloasua mä oon tässä muutellu, että kertokaas mitä siitä pidätte :)

Mä on oo ollut kolmeen viikoon koulussa kun mulla on ollu sellanen ihan outo huono-olo johon ei oo löytynyt mitään syytä. Mulla epäiltii keliakiaakin, mutta ei mulla sitäkään oo.
Oon nyt tänää yrittäny parhaani olla koulus, että pääsisin maanantaina lähtemää Rovaniemelle.

1 kommentti:

  1. Hieno homma, kun jaksoit olla koulussa! Koulu antaa tietoa, mikä on tärkeetä elämässä. Ootko miettiny, mikä olis sun toiveammatti? Pialla se on lastenhoitaja.

    VastaaPoista