tiistai 28. elokuuta 2012

20 kirjoitusta julkaistu

Juhuu, on mulla juhlan aihe xD
En tänäänkään ollut koulussa, mutta huomenna menen koska mun on päästävä täältä johonkin. Sillon kun on koulua, tekee mieli jäädä kotiin, mutta sitten ku pitää jäädä kotiin, sitä huomaa kaipaavansa kouluun. Uskokaa pois, mä tiedän sen. Olin meinaa syyskuusta 2011 asti vaan kotona ja sairaalassa, näin kavereita vain silloin kun olin kotona ja kaverin perheessä oli kaikki terveenä! Ja mun kaikilla kavereilla on sisaruksia, joten se ettei kukaan ole yhtään kipee, on aika harvinaista.
Torstaina me mennään taas TAYS:iin seikkailemaan, kun mulla on siellä hammaslääkäri ja poliklinikkakäynti. Otetaan siis verikokeet ja varmaan jotain tutkitaan...
Mutta aiasta kolmanteen, tänään on ollut taas kertakaikkiaan tylsä päivä. Olen vain kattellut True Bloodia - se on vaan niin ihana sarja♥ -, lukenut Sookie Stackhouse kirjoja yms. Harris on sairaan hyvä kirjailia ja mun lempparit noista on varmaan Veren Voima, Verenjanoa Dallasissa ja Kylmäveristen Clubi!

Jos joku ei saa selvää, niin lämpö on 35.68

Laadulla mennään<3

1 kommentti:

  1. Sull on kiva blogi ja hauskoja postauksia! :) Kysymyksiä:
    Mikä on horoskoopisi? Mitä koulu ja luokkaa käyt? Lempiruokasi ja juomasi? Mitä kaikkea harrastat? Lempiaine koulussa? Kuka on idolisi?
    Musamakuusi kuuluu...? Lempiurheilulajit top-3? Sinulle todella HOT? Ja sinulle todella NOT? Suurin haaveesi? Kuinka pitkä olet? Erityispiirteesi?
    Juuh, tuossa jotain.

    VastaaPoista