torstai 30. elokuuta 2012

Olipas kiva käydä pitkästäaikaa TAYS:issa

Tänään mä en ollut siis koulussa kun käytiin taas TAYS:issa. Mulla oli siellä hammaslääkäri ja verikoe.
Mun hampaille kuulemma suunnitellaan jtn. oikomishoitoja yms tammikuulle, en oo ihan varma kun en tajunnut sen hammaslääkärin höpötyksestä mitään...
Sitten sain kuulla, että viime luuytimessä ja sitäedellisessä on ollu kromosomi 18:ta muutoksia, jotai solumutaatioita mitkä oli viimenäytteessä lisääntynyt. Ne lääkärit ei tiedä mitä ne tarkoittaa, joten käyn kerran kuussa luuytimessä ja joka viikko verikokeessa ;P Sen ne osasi sentään varmuudella sanoa, että leukemia ei uusi kun niitä syöpäsoluja ei ole yhtään!!
Tosta selityksestä tuli vähän sekava, kun oon itekkin ihan pihalla kaikesta xD Otin tänään myös kuvia sairaalasta joten tässä vielä niitä:



Tässä ei ole edes puolia koko paikasta:)

Toi keskimmäinen ikkuna on sen yhden rakennuksen viides kerros ja siellä olin sillon aikanaan kun sairastuin teho-osastolla keuhkokuumeen takia

Röntgenosaston käytävää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti