lauantai 15. syyskuuta 2012

everytime I look into your eyes, I feel like I could stare in them for a lifetime

Mulla on kyllä ihan parhaat kaverit<3
Eilen olin yhdellä kaverillani, ja vaikka menin sinne vasta 18.00 oltiin yhessä johonkin 21.15 asti! Meillä oli ihan sairaan hauskaa kun kuuneltiin kaikkia tyhmiä biiseja ja katottiin vanhoja Risto Räppääjiä YouTubesta xD
Tää kaveri lähti mua siinä kaheksalta saattaan kotiin ja poljettiin yhessä meille asti. Sittenpä me jäätiin siihen meiän portille jutteleen yli tunnkíksi, vaikka oli jo ihan pimeetä. Tällasta se ystävyys on, tosi ystävien kanssa voi olla koskavaan, millon vaan eikä ne sano että apua mun pitää mennä kun mun piti vaan saattaa sut kotiin<3
Tänään mä meen estekisoihin ponillani Hurrilla ja sieltä meen Julialle yöksi, ja huomen aamuna me mennään yhdessä tallille ja ollaan siellä klo.8.00-17.00 välinen akika<33









 En sitten yhtään tykkää kynsilakoista....
Käytin Semmosessa Aholantilapuodissa mikä on meiltä jonkun 1km päässä ja ostettii ite tehtyy suklaata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti